حرکت راز هستی

فرزندان آرش

حرکت راز هستی

فرزندان آرش

عکس‌های خود را به سادگی در محیط آنلاین PicMonkey ویرایش کنید

منبع: http://www.zoomit.ir

اگر می‌خواهید بدون هیچ قید و بندی، عکس ها و تصاویر خود را به طور نسبتا حرفه‌ای در محیط آنلاین ویرایش کنید، وب سایت      picmonkey.com  را به شما پیشنهاد می‌دهیم. قابلیت‌ها: وارد سایت شده و عکس مورد نظرتان را با استفاده از ماوس کشیده و در سایت  رها کنید.

در این سایت،چند گروه از ابزارها وجود دارد:

·         Basic Edits

·         Effects

·         Texts

·         Frames

·         Textures

·         Touch Up

 

Basic Edits :برش تصویر، چرخاندن ، تغییر سایز و تغییر رنگ را انجام دهید.

 :Effect می‌توانید فیلتر‌هایی را، بر روی عکس‌ها اعمال کنید.

: Touch Up   تغییرات ظریف‌تر مانند از بین بردن تارشدگی جزئی، سفید کردن دندان‌ها، کاهش درخشندگی و ..

سایر ابزارها نیز به شما اجازه می‌دهند متن مورد نظر را به عکس اضافه کنید، برچسب های ستاره، قلب و ... را روی عکستان بچسبانید و آنها را به قاب‌های زیبا و پیش‌فرض این وب‌سایت، مزین کنید.

 

تقدیم به زنان ایران زمین که هر کدام قهرمان واقعی اند:

تقدیم به زنان ایران زمین که هر کدام قهرمان واقعی اند:

 زنی را می شناسم من... که شوق بال و پر دارد... ولی از بس که پر شور است... دو صد بیم از سفر دارد....

زنی را می شناسم من ... که در یک گوشه خانه... میان شستن و پختن... درون آشپز خانه...سرود عشق می خواند... نگاهش ساده و تنهاست... صدایش خسته و محزون...امیدش در ته فرداست...

زنی را می شناسم من...که می گوید پشیمان است... چرا دل را به او بسته... کجا او لایق آن است؟... زنی هم زیر لب گوید... گریزانم از این خانه...ولی از خود چنین پرسد... چه کس موهای طفلم را پس از من می زند شانه؟...

زنی آبستن درد است...زنی نوزاد غم دارد... زنی می گرید و گوید... به سینه شیر کم دارد...

زنی با تار تنهایی... لباس نور می بافد... زنی در کنج تنهایی... نماز نور می خواند...

زنی خو کرده با زنجیر... زنی مانوس با زندان... تمام سهم او این است... نگاه سرد زندانبان...

زنی را می شناسم من... که می میرد ز یک تحقیر... ولی آواز می خواند... که این است بازی تقدیر...

زنی با فقر می سازد... زنی با اشک می خوابد... زنی با حسرت و حیرت... گناهش را نمی داند...

زنی واریس پایش را... زنی درد نهانش را... زمردم می کنم مخفی... که یکباره نگویندش... چه بدبختی، چه بدبختی!...

زنی را می شناسم من... که شعرش بوی غم دارد... ولی می خندد و گوید... که دنیا پیچ و خم دارد...

زنی را می شناسم من... که هر شب کودکانش را... به شعر و قصه می خواند... اگر چه درد جانکاهی... درون سینه اش دارد...

زنی می ترسد از رفتن... که او شمعی است در خانه... اگر بیرون رود از در... چه تاریک است کاشانه...

زنی شرمنده از کودک... کنار سفره خالی... که ای طفلم بخواب امشب... بخواب آری... و من تکرار خواهم کرد... سرود لای لایی...

زنی را می شناسم من... که رنگ دامنش زرد است... شب و روزش شده گریه... که او نازای پر درد است...

زنی را می شناسم من... که نای رفتنش رفته... قدم هایش همه خسته... دلش در زیر پاهایش... زند فریاد: دگر بسه...

زنی را می شناسم من... که با شیطان نفس خود... هزاران بار جنگیده... و چون فاتح شده آخر... به بدنامی بدکاران... تمسخر وار خندیده...

زنی آواز می خواند... زنی خاموش می ماند... زنی حتی شبانگاهان... میان کوچه می ماند...

زنی در کار چون مرد است... به دستش تاول درد است... ز بس که رنج و غم دارد... فراموشش شده دیگر ... جنینی در شکم دارد...

زنی در بستر مرگ است... زنی نزدیکی مرگ است... سراغش را که می گیرد؟... نمی دانم، نمی دانم...

شبی در بستری کوچک... زنی آهسته می میرد... زنی هم انتقامش را... زمردی هرزه می گیرد...

شاعر :شش بلوکی  

 

http://arashion.blogsky.com

دوره جامع آموزش عکاسی از راه دور رایگان

 

اقتباس از :گروه کوهنوردی آرش شیراز   http://arashgroup.ir   و سایت درسنامه

 

کوهنوردان که بیشترین ارتباط را با طبیعت دارند خواه نا خواه عکاس طبیعت محسوب می شوند. چه بهتر است که همه آموزشهای درستی از عکس  برداری داشته باشیم تا بتوانیم بهترین عکس را از طبیعت زیبای اطرافمان برداریم.

همنوردانی که علاقه به گذراندن 3 دوره عکاسی (مقدماتی،متوسط،پیشرفته) می باشند، می توانند از طریق سیستم رایگان آموزش الکترونیک درسنامه    (  https://www.darsnameh.com  ) اقدام به گذراندن این دوره ها کنند و در پایان مدرک این دوره ها را دریافت نمایند

 شایان ذکر است مدرک دریافت شده.....

ادامه مطلب ...