حرکت راز هستی

فرزندان آرش

حرکت راز هستی

فرزندان آرش

آن رهبر فرزانه/ آن گوهر یک دانه /روباه به کوه است ومست است ...

منم رهبر (آرش)

سپاس ای خداوند بالا و پست            خداوند بود و خداوند هست 

 

سپاس تو ای پاک پروردگار                  که دادی مرا نعمت بیشمار  

 

زبان داده ای تا که حیلت کنم              دو دستی که خدمت به ملت کنم!   

 

به مکر و دغل من چه ها می کنم          رفیقان خود را رها می کنم   

 

منم رهبرم گر چه باشم به زور           ندادم به کس هیچ جا هیچ سور   

 

بود جمله یاران من پاک منگ               ولیکن به گاه خطر چون پلنگ   

 

سپاست که رخشان گهر داده ای        گروهی چنین (شیر نر ) داده ای   

 

اگر همچو (شیران ) نبود این گروه      نیامد دمادم چو با من به کوه   

 

گروهی که با کار و رفتار خویش          بباشند در دست گرگی چو میش   

 

خدایا چنان کن سرانجام کار                گذارم گروهم به کوه و کنم دفرار  

 

     سفید برفی (با همکاری و نظارت رهبر ارش) 

Arashion.co.cc

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد