حرکت راز هستی

فرزندان آرش

حرکت راز هستی

فرزندان آرش

ارشیون ایستاده می میرند

  تقدیم به همه کسانی که آرشی می اندیشند و آرشی زندگی میکنند:

 

 

  تصویر عکسی از درخت کاملا خشک شده ولی ایستاده در بوژان .

 

حضور بشقاب پرنده در نیشابور!!!!

این عکس کاملا طبیعی است. 

 

!!!!!!!!!

آن رهبر فرزانه/ آن گوهر یک دانه /روباه به کوه است ومست است ...

منم رهبر (آرش)

سپاس ای خداوند بالا و پست            خداوند بود و خداوند هست 

 

سپاس تو ای پاک پروردگار                  که دادی مرا نعمت بیشمار  

 

زبان داده ای تا که حیلت کنم              دو دستی که خدمت به ملت کنم!   

 

به مکر و دغل من چه ها می کنم          رفیقان خود را رها می کنم   

 

منم رهبرم گر چه باشم به زور           ندادم به کس هیچ جا هیچ سور   

 

بود جمله یاران من پاک منگ               ولیکن به گاه خطر چون پلنگ   

 

سپاست که رخشان گهر داده ای        گروهی چنین (شیر نر ) داده ای   

 

اگر همچو (شیران ) نبود این گروه      نیامد دمادم چو با من به کوه   

 

گروهی که با کار و رفتار خویش          بباشند در دست گرگی چو میش   

 

خدایا چنان کن سرانجام کار                گذارم گروهم به کوه و کنم دفرار  

 

     سفید برفی (با همکاری و نظارت رهبر ارش) 

Arashion.co.cc

پذیرش عضو جدید

با توجه به استقبال جامعه ورزشی و خصوصا جوانان عزیز و گرامی:

مشخصات کامل خود را به ای میل اینجانب :  313mmx@gmail.com  ارسال نمایید.

لازم به ذکر است:

  • مسئولیت بردن شما با گروه بوده ولی برگشت به علت بروز اتفاقات غیر مترقبه به عهده عضو میباشد.
  • کوه رفتن با ارش یعنی صفا , صممیمیت و هیجان, این مرام ارش است و بس.

رهبری ارش